SVAR

fatema om kryp ner i sängen!:
trött på tjejen såkallad Jessica :/ xoxonn
men om du nu är de,så kan jag klargöra för dej att jag har ändrats .
sen vad du tycker om saken är ditt problem, inte mitt!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: svenssonohyes aka cornelia ☆

Jessica du är perfekt! <3<3

2012-01-04 @ 15:34:27
URL: http://svenssonohyes.blogg.se/
Postat av: fatema

jessica...jag menar att jag är trött på ditt beteende på sättet att du lämnar mig utan att säga till och går till Rocke ist?! och vet du vad som såra mest? när alla fråga vart du var på min tjejkväll och då var du med den där Kristian..jag har nt glömt de för jag skäms något otroligt för de du gör mot mig.och vem betyder mest?! jag elr Kristian som du nt ens snackar mä längre.. det vet nt jag längre för du har liksom bara släppt taget eftersom det alltid är jag som mst börja skriva och du verkar ta mig för givet....det är dä jag menar!

om du har förändrats, så släpp nt taget om mig för det är dä du gör och jag orkar nt stå där och försöka hålla fast oss....du får förändras men nt på sättet att det påverkar mig det mst du fatta annars kan nt vi va vänner anymore....

2012-01-04 @ 15:39:19

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0