kryp ner i sängen!

Ska nu krypa ner i sängen och kolla på någon bra film, är förjävla trött!
sen imorrn ska jag träna grymt mycket, jag ljuger inte nu! jag måste . det är ett MÅSTE
så nu ska jag tare lugnt bara tills imorrn.. jadu :) undra hur de går!
trött på staden såkallad linköping

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: fatema

trött på tjejen såkallad Jessica :/ xoxonn

2012-01-04 @ 13:32:20
Postat av: OLIVIA SCHELIN <3

Jag har en tävling (dagens blogg)

Jätte enkla regler

Man vinner länk för varje inlägg i en hel vecka

+ Man får mera läsare då !

----------------------------------------------------

Hare bra så länge så hörs vi

Utser en vinnare imorgon

2012-01-04 @ 16:48:21
URL: http://bestaschelinen.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0