SVAR

Anonym om the new jessica:
Vill bara ge dig ett tips ta inte det här konstigt på något sätt! Om du slutar ta kort på dina bröst så kommer du få bättre uppfattning jag lovar ! Då kommer du få stadigare och bättre vänner som du kan lita på och som du kommer ha kvar väldigt länge! Om du lyssnar på det här så kommer du iallafall få en gammal kompis tillbaka jag saknar dig massor men jag vill inte ha en kompis som tar alla pratar om: hon beter sig som en hora när hon tar kort på sina bröst .. Jag vill inte ha en sån kompis that's it. Bestäm dig själv du behöver inte lyssna på det här men det skulle betyda enormt mycket för mig. För typ 2-3 år sen va du min bästa vän vi snackade hela tiden men nu har vi inte pratat med varann sen dess . Aa det här va det jag skulle säga! Hejar på dig jessica och ta tillbaka ditt liv och tänk på vilket du igentligen vill ha!
Hej på dej med & för det första, SKRIV DITT JÄVLA NAMN! det skulle vart så mycket enklare då,för jag trodde aldrig än ''vän'' till mig skulle tycka jag är hora? & sen så Har jag ganska stora bröst och troru jag tänker gå i polotröja eller? och för 3 äckliga år sen mådde jag SKIT . så nae jag vill inte tillbaks dit, sen om du inte tycker om de kan du bara släppa mig! för ALLA förändras med tiden och jag accepterar MINA vänner för dom gör det,men att du kallar mig hora är så fucking omoget, Jag säljer mig itne & jag står inte precis och tar kort på dom heller? hur jag än gör så går det inte att täcka dom,om jag ska vara helt ärlig så är jag sjukt glad för jag har dom bröst jag har. men jag går inte runt och showar dom för hela sverige? din åsikt är din åsikt, jag accepterar att du tycker så om mig, det är bara så synd att du inte vågar stå för vad du sitter och skriver heller,för då behöver jag inte svara på det här viset,då kunde vi snacka face to face istället! och det är så här jag vill leva mitt liv, jag har underbara vänner & mitt liv glider på,även om folk kastar skit på mig! jag bryr mig inte :) i love my liiiiiiiiiiiiiiiife!
- hates made me famous (stav?)



& alla söta läsare som tycker om min blogg, aw blir så grymt glad att ni tycker det!
jag ska hålla bloggen uppe på topp! delovarjag!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: fatema

bra skrivet! lyssna nt på såna som försöker trycka nerej igen! eaaak!

2012-01-05 @ 20:31:26

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0