the new jessica

Jag är mig själv,även fast jag vill förändras! Jag vill inte spela meningslösa spel. liksom gå runt och va kaxig,slåss & dedär är bara patetiskt. okej jag kan bli förbannad och slå till den, men att göra det vardagligt har jag slutat med! jag vill få en chans till att visa mitt nya jag..och ni som tror jag är kvar på spåret ''fjortisstilen'' har ni fått fel uppfattning om mig,jag kan faktiskt vara riktigt snäll ;) & jag kan klargöra att jag inte längre är så känslig, jag är fortfarande lite men förr var jag verkligen as känslig & är mycket starkare nu än förr .
men om ni inte vill ge mig en ny chans äre inte mitt problem, ni förlorar bara en person.
Ja iallafall jag mår ganska bra faktiskt! har underbara vänner,familj och den biten. men sen kommer vi till min kropp,ajajajajaj jag har börjat äta & jag ska vara helt ärlig genom det. så nu tänker jag börja träna och verkligen kämpa till den kroppen jag vill ha! & JAG FUCKING BEUNDRAR EN TJEJS KROPP HENNES BLOGG ÄR HÄÄÄR
men nu ska jag inte skriva värsta boken, men ni som vill kan LÄSA :) hehe
jag tror det var bra att jag bytte tillbaks till blogg.se för på myshowroom hackade allting & sen fattar jag mer på blogg.se och det blir snyggare design och allting! ja men nu ska jag fortsätta med filmen, så puss ;*

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Lovisa

Asså Jessica sluta... :(

2012-01-05 @ 03:25:13
URL: http://avlovisa.devote.se
Postat av: Anonym

Vill bara ge dig ett tips ta inte det här konstigt på något sätt! Om du slutar ta kort på dina bröst så kommer du få bättre uppfattning jag lovar ! Då kommer du få stadigare och bättre vänner som du kan lita på och som du kommer ha kvar väldigt länge! Om du lyssnar på det här så kommer du iallafall få en gammal kompis tillbaka jag saknar dig massor men jag vill inte ha en kompis som tar alla pratar om: hon beter sig som en hora när hon tar kort på sina bröst .. Jag vill inte ha en sån kompis that's it. Bestäm dig själv du behöver inte lyssna på det här men det skulle betyda enormt mycket för mig. För typ 2-3 år sen va du min bästa vän vi snackade hela tiden men nu har vi inte pratat med varann sen dess . Aa det här va det jag skulle säga! Hejar på dig jessica och ta tillbaka ditt liv och tänk på vilket du igentligen vill ha!

2012-01-05 @ 10:44:13
Postat av: fatema

ey du där uppe!!!!! vad fan skriver du passa dig väldigt noga haaaa! eaaak skriv namn åtminstone!

2012-01-05 @ 12:59:04
Postat av: lovisa

till anonym: men shit jessica kan väl inte rå för att hennes bröst syns? dom syns ju hur man än gör.

vadå "hon beter sig som en hora när hon tar kort på sina bröst" ? hon står ju inte direkt & bara tar kort på sina bröst? sen & kalla nån hora för de.. då vet du/ni fan inte va hora är. hora är när man säljer sin kropp för sex. när folk betalar för att ligga med henne. gör hon de? nej. tänk lite innan du börjar använda dina ord. tack & hej.

2012-01-05 @ 18:00:16
URL: http://avlovisa.devote.se

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0