SVAR och inlägg (y)

Diba om vänner♥:
finns inte jag.. ?
IP: 83.252.167.71

men asså ja! jag sa att jag mådde dåligt och inte pallade skriva alla? men ni vet ju att jag älskar er -.- för jag skrev det!

nu blir det att duscha..och robbans ska klart stänga ner internet? -.-' bajs i haaan!
vet itne vad jag ska säga mer? så slutarhär :D puss



jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Diba

Okej

2011-03-11 @ 21:46:43
Postat av: lindawestin ;*

Jag kollade på ditt youtube konto och fö längesen la du upp massa filmer på typ andra personer. eller asså filmer t dina vänner osv. vart laddadade du ner låtarna ifrån :d gla fö svar.

Kram!

2011-03-11 @ 22:44:08
URL: http://westinlinda.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0