vänner♥

Louise Carlsson fast (L) Jessica Fast Carlsson :*
vi blev vänner för ungefär 3 år sen i borensberg.
och när jag är med dej kan jag va mig själv,förr visste jag inte vem jag var
jag var som en blomkruka som behöver vatten, jag behöver dej i mitt liv
annars klarar jag mig inte, du gör så jag står på mina egna fötter idag
du hjälper mig och varje gång jag ringer så säger du inte ''jag kan inte'' eller nått annat som andra vissa säger..
du tar emot mig, och du är så jävla snygg! alla killar vill ha dej, jag vet fan det!
och jag kommer aldrig sluta älska dej,i promise ! §
Linnea beun <3
vi lärde känna varandra genom diba,först prata vi inte så mycket
men sen var vi någon dag & skrattet höll på i fleeeeera timmar! :)
du har gjort en förändring på mitt liv, du har byggt upp mitt självförtroende.
du hjälper mig varje sekund och jag slutar aldrig älska dej
livet är så mycket bättre än förut nu när jag har dej (L)
pallar faktiskt inte skriva mer..jag gråter floder här hemma..
men jag lovar er att skriva om er alla. älskar er♥

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Diba

finns inte jag.. ?

2011-03-10 @ 20:44:22
URL: http://dibagolpagon.blogg.se/
Postat av: Linnéa

aww vad gulligt skrivet av dig,

det är helt sjukt hur vi har kommit såhär nära varandra på bara ett par månader! du har ett hjärta av guld jessica, är såå glad att jag träffa dig, finns vid din sida och håller din hand livet ut! älskar dig <33333

2011-03-10 @ 22:21:00
URL: http://linneabeun.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0