Svar på tal

samma som du om Min jobbiga period..:
Hej!
Jag känner mig precis exakt som du när du gick i 3:an/4:an!
Jag tycker att jag är lite tjock elr överviktig och går i fyran. Jag tyker det är jättejobbigt och det är därför jag läsär din blogg flr att jag känner igen mej. Snälla har du några tips hur jag ska kunna gå ner i vikt eller sluta tänka på det?


Svar; jag kan inte avgöra , ifall du är tjock eller smal . för jag har ju inte sett dej
men ifall du tycker det , så kan jag ge dej tips
och det är faktiskt ganska normalt att va överviktig eller lite tjock när man går i fyran eller så
för man växer fortfarande och blabla som vuxna säger
men lite håller jag med ! men ifall du inte trivs så kan jag alltid hjälpa dej
1. Du kan ju tänka på vad du äter , kanske inte äta ''alltid godis'' hur man nu säger?
vissa brukar ju äta godis typ varje dag och det är inte bra, jag kan inte avgöra så mycket
för jag vet varken vad du heter eller vem du e
men du kan ta nått gott eller som du gillar på kanske lördagar , eller typ som helger ?
2. träna samtidigt ! det är alltid bra för kroppen , kanske jogga varje dag
men iaf träna, för det mår du gott av och kroppen med , tro mig !
3. men samtidigt ska du ändå inte tänka på det så mycket
folk ska ta dig för Vem du är , Jag själv bryr mig inte hur mina vänner ser ut
ifall dom är pinnsmal eller tjocka som fan
jag bryr mig inte & själv tycker jag att du bara ska leva livet
va med goda vänner och inte försöka bry dej om din kropp
jag skulle jättegärna vilja veta vem du är , för då kan jag lixom hjälpa dej mer Och det mesta hänger på sitt självförtroende och hur självsäker man e :)

ifall du vill så ta min msn,facebook eller nummer

msn : [email protected]
Facebook : Jessica Carlsson , hahah enkelt ju :)
mobil : 0760250222

hör gärna av dig , så ska jag hjälpa dej så gott jag kan !

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0