Min jobbiga period..

Dom som vill läsa, får gärna göra det .


Vissa folk tror att livet är lätt för mig,dom kanske ser att jag får nya kläder nästan varje vecka
dom ser att jag har fint hår osv..jag säger inte det här för att skryta och sånt
men Jag tycker faktiskt jag har fint hår , iaf nu !
men det var inte alls skulle handla om men aja...haha !
när jag var liten , kanske gick i 3:an och 4:an ? jag tänkte BARA asså BARA på mina lår
och jag var alltid rädd för att få dubbelhacka och jag var rädd för att bli tjock
och jag måste säga det , jag var lite överviktig när jag var liten
och det står jag starkt för ! och jag blev ganska mobbad för det
jag hade knappt några vänner .. man kanske inte kan tänka sig det ?
det kanske ser ut som jag är typ jätteglad? men sanningen är verkligen inte så..
långt ifrån måste jag säga ! men iaf .. jag växte och växte
inte på bredden, utan på längden asså
jag åt aldrig , jag vägrade att äta . för varje gång jag åt nått litet
grät jag eller så stoppade jag fingarna i halsen
plötsligt hade jag nästan inget fett och nu , iaf när jag gick i 6:an
så brydde jag mig helt enkelt inte om min kropp
men jag är alltid rädd att hamna i samma sits jag hamna för några år sen
Jag har alltid önskat att se ut som andra, att få vara lika fina som dom
det är alltid jag som försökt få in dom Hetaste bilderna
jag har alltid försökt få kontakt med killar, men här är sanningen
Jag blir aldrig het på bilderna och andra kanske tkr det
men JAG tycker inte det, förstå det
Och när folk säger te mig ''du är normal'' då känner jag mig förfan fet.
och jag är inte ute efter att ni ska bry er ?! men ni förstår nästan aldrig hur jag känner
jag är inte guds bästa barn , nej absolute inte !
men så fan .. jag orkar inte leva såhär längre
Jag är inte på eran nivå & snälla, sluta klaga på mig
om mitt ansikte,kropp och massa annat på mig
och jag är inte elak , det är ren verklighet

Vill ni nått, säg det till mig inte till massa andra?




Jag valde kär , du valde Lek


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: samma som du

Hej!

Jag känner mig precis exakt som du när du gick i 3:an/4:an!

Jag tycker att jag är lite tjock elr överviktig och går i fyran. Jag tyker det är jättejobbigt och det är därför jag läsär din blogg flr att jag känner igen mej. Snälla har du några tips hur jag ska kunna gå ner i vikt eller sluta tänka på det?

2011-08-04 @ 21:24:20

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0