tidsfördriv..

100 frågor om mig

01. Fullständigt namn: Jessica marie elishabet carlsson
02. Ålder: 13
03. Vart bor du: Linköping
04. Bor tillsammans med: mamma, pappa och bror
05. Husdjur: Katt
06. Färg på ditt hus: orange?

07. När är du född: 6 juli 1998
08. Klass: 7e
09. Vilket år tar du studenten: när jag tar studenten

10. Något jobb: nepp
11. När gick du upp i morse: kvart i 7
12. När ska du sova: när jag blir trött 
13. Duschat idag: ne men ska
14. Kramat någon idag: yes
15. Pussat någon idag: ja, mamma, hon va ledsen!
16. Vad har du ätit idag: fett god typ flingor sen mat, haha tjockiiiiis

17. Dagens klädsel: svarta jeans,spets tröja (vit)
18. Dagens smink: mascara,foundation ! standard

19. Dagens sötnos: Min älskling, så söt

20. Dagens roligaste: haha tror min mamma, springer ur rummet för en liten jävla geting, fast skulle göra samma sak men ändååååå!

21. Har du många vänner: man kan aldrig få för många

22. Hur många har du kysst: vet inte ;o för många
23. Vem kramade du senast: mammaaaaaa

24. Vem saknar du: fadiii :) & sen nåra av mina vänner!

25. Hur många har varit otrogna mot dig: 1
27. Har du pojk-/flickvän: ja
28. Vem pratade du med i telefon senast: robääärt!
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: från älskling, orkar inte skriiiva allting de va mycket :$

FAVORIT:

31. Film: tror typ icarly HAHA

32. Låt: alla typ!
33. Mat: MC!

34. Dryck: cola & energidryck ;))
35. Färg: olika, brukar inte tänka på ngn favorit

36. Tv-serie: jersey shore,big brother & högklackat xd!

37. Stad: stockholm!
38. Land: cypern
39. Ämne i skolan: rast....
40. Tv program: 2 and half men o simpson!


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: älskling

42. Personen du pussade: MIN MAMMA SA JAG JU , TÖNT..

43. Gången du spydde: 1 vecka sen..

44. Gången du grät: typ idag

45. Pizzan du åt: vesuvio (stav)

46. Gången du var i Göteborg:  det här sommalovet,

47. Gången du var i Stockholm: med alla 6orna !
48. Gången du duschade: igår
49. Gången du sov: inatt
50. Personen som såg dig gråta: tjorven (aa)

51. Svart eller vitt: vitt&svart
52. Hund eller katt: katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa: om jag ska mysa ensam, tar jag fest, men om jag får mysa med älskling då väljer jag mysa, men dock festar jag inte mke !

54. Tvspel eller datorspel: olika 
55. Singel eller upptagen: upptagen
56. Pussas eller kramas: båda
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: LUNAR 
58. Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel: båda
60. Har du svart hår eller blondt: jag har röööött

61. Har du blåa ögon eller bruna: blååååå

62. Choklad eller lakrits: choklad!

63. Göteborg eller Stockholm: stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt: höger 
65. Coca cola eller fanta: Cola 
66. Pizza eller kebab: pizza
67. Randigt eller prickigt: randigt
68. Älska eller älskas: båda
69. Leva eller dö: leva tror jag

ANTAL:
70. Personer du älskar: vänner,familj o nära

71. Personer du hatar: ouffff många
72. Pojk-/flickvänner du haft: 10 st eller fler, VET INTEEEEEEEEEEE
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: många

74. Glassar du ätit på en dag: 4 tror jag! haha pigelin 
75. Nämn en festival du vill på nästa år: haha rix fm igen.. & vattenkrigsfestivalen!

76. Gånger du haft minnesluckor: jadu..
77. Gånger du varit hög: hela tiden!

78. Personer du saknar just nu: fadii
79. Gånger ditt hjärta brustit: en gång..

VEM:
80. Vill du kyssa nu: fadi
81. Träffade du senast: mamma

82. Sjöng du senast för: mig själv
83. Hade du senast en msn-konversation med: robertttt
84. Spelade du tvspel med senast: ingen?
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: älskling
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: HAHAHA en person?

87. Förtjänar att dö: ingen?

88. Är söt: jag :) 
89. Vill du sova jämte inatt: älskling

VAD:
90. Gör dig glad: vänner och familj

91. Gör dig ledsen: den där idioten..

92. Vill du helst göra nu: träna :D

93. Önskar du att du slapp göra: lida

94. Vill du ha nu: pengar&kläder

95. Önskar du dig i födelsedagspresent: inget faktiskt

96. Längtar du till: lov!

97. Tycker du om dina betyg: hoppas jag kommer göra det 
98. Ångrar du i ditt liv: jadu .. 
99. Är det bästa som hänt dig: Faaadi & sen mina vänner :)))))))

100. Hur mycket är klockan: 20:20




jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0