Sommarlovet 2011

allt de där röda blev bruna, jag brände mig som FAN.
hahaha young,wild and free
fan håller jag på mig?
liten putmage sådär...
& faktiskt, var det inte SMINK det bruna i ansiktet, jag var ärligt så brun, fifan vad jag vill ha tillbaks den brännan..
skol avslutning i 6an
som ni kanske ser, har jag typ inga ögonbryn. som itne alla vet men jag rakade faktiskt bort skiten, för dom var så fucking konstiga.. ja crazy me!
ojojoj var lite wierd, låg på marken & ja...
dagen efter jag kommit hem från semestern i 2-3 veckor var jag borta tror jag? ;o
hahaha omg fett tjock, iaf sen vare back to school. igga hur jag ser ut.. det kallas ''ful period'' ;)

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0