sometimes i wish i was someone...other than me.

det är väl humörsvängningar? jag mår verkligen KASST, även fast min dag har varit underbar med Shabnam & bella♥ träffade även hanna lite, snacka oså :) men när jag kom hem hände något som bara bomba mig, PALLAR verkligen inte skola imorrn, gå runt där och höra ord som gör att jag verkligen mår ännu mer piss,visst. säg till mig att jag ska sluta klaga över livet, men VAFAN ska jag gå runt och fake le? oh great att jag går till halv 4 imorrn också.. aja bara ta sig i kragen och kämpa.. men jag försöker verkligen.. iaf slut snackat om den skiten,skönt väder det är ute :) bara att det alltid ska finnas kaos i min familj, som bara blablalbalba! men nu är jag för ledsen för att blogga, sorry sötnosar .. skriver senare , puss
image description
folk lär tröttna på att jag alltid är ledsen
men nu ska jag få se vilka som stannar & vilka som går
ditt egna val.

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: rushe

2012-05-01 @ 21:19:17
Postat av: rushe.

Jessica, finns alltid här för dej & kmr alltid finnas. vi kanske håller på att tappa kontakten men ja kmr alltid finnas om du vill snacka! älskarrej, du e som du e, förändra dej nt för ngn sötis.<3

2012-05-01 @ 21:21:17

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0