om någon kunde förstå & se min smärta

skulle ni inte sitta & le längre,ni vet inte hur hårt den här skiten tar på mig
men tydligen,vill ALLA att jag ska fake le. jo tack
image description
jag tänker inte spela några spel längre,förstå det

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Sara anwar

Hej jessica även om vi inte är direkt bästisar eller så så gör det fan ont och se dig såhär att du tycker att du är tjock och ful det är inte sant! Du är den vackraste i hela berzan! Pågud! Jag hatar o se folk såhär ledsna plus så ska du inte låta några idioter sänka ditt självförtroende! Du är stark gumman jag ser det du ska lyssna på dina äkta vänner inte på falska idioter! puss o kram// Sara Anwar <33 ;*

2012-05-10 @ 16:06:51

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0