my lovely day, hittills! hahaha

vakna typ 6 men jag palla inte gå upp, fan ska de va så svårt för? ska skaffa mig en oskön säng så kommer jag fan gå upp :) iaf så gick upp typ kvart i 7 & fixa mig sen drog jag till bussen typ kvart över 7,visste inte när buss jävlarna gick så var tvungen att dra tidigt ju? iaf sen kom även evelin på bussen, lucky me! visste inte var jag skulle gå.. därför :) sen kom alla andra och vi drog till tåget & sen åkte till norrköping, var fett varmt och gå sen till det där stället, typ museum? om vatten? yeah, kul.. eller ? ahaha men var faktiskt kul att kolla på film, de va liksom typ vahetere skärmen över hela taket, så man fick typ värsta 3D, hihihihi iaf sen tåg vi tåget hem & då hade vi H-tid, men vi sluta tidigare, yeeey! fast läraren ville ha kvar mig för jag inte skrivit min dikt om vatten.. HAHAHA -.- iaf sen drog jag hem & sola, sen ville hanna träffas en liten stund så nu sitter jag här! ;) ska strax ut i solen och bara sitta där tror jag, grymt skönt! ajuste, det är fett smart att ta en sånnhär sprej sak och sen lägga i vatten & salt , så sprutar man över det på kroppen blir man lättare brun, man även ta ngn olja från kicks & olivolja och allt möjligt! men vatten och salt funkar bäst för mig! ;) iaf nu har jag FF i typ 2 timmar, mamma och pappa drog och handla (H) och ska träna också.. DAMN :/ hehehe kramis pamis

grattis i efterskott syster,hoppas du hade en bra födelsedag

älskar dig! ♥


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0