Min hy

som vissa vänner jag har redan märkt är att mina finnar gått bort, man ba YEEEY!
iaf och vissa har gått och frågat mig ''hur'' ? jo det är så, att jag sminka mig med världens sämsta smink förr
det var i en burk och den sög verkligen.. man var tvungen att ta typ ganska mycket för att täcka skiten..
iaf så jag sluta använda den och börja använda true match & inte så mycket, alla finnar gick bort ganska snabbt
& för att ta bort sminket använde jag clerasil, den är grovt bra! den gör huden freeeeeeeesch,fastare och allt det !
så jag tispar er bara, använd true match foundation & clerasil för att ta bort!;)
- såhär gåre när lilla jessica har trööökigt!




jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0