me

okej nu börjar bli riktigt arg på folk som sitter och dömer innan dom lär känna personen,folk har sagt saker bakom min rygg att jag är tydligen en tjej som är ute och super? jag röker som fan & att jag går runt och slår folk? asså SNÄLLA
ni vet inte vem fan jag är,dom som är snälla mot mig är jag jävligt snäll mot, men äru en bitch mot mig är jag bitch tillbaks, THAT'S LIFE! blir så trött på sånt & sen att man inte kan hålla käften, måste snacka exakt hela tiden, skit hela skiten.. ville bara att ni skulle veta att INNAN NI ÖPPNAR ERAN JÄVLA KÄFT SÅ LÄR KÄNNA MIG & nej, jag är inte ofta ute och super,röker ibland men inte hela tiden & går bara och slår dom som är KAXIGA mot mig eller mina vänner, punkt slut & hej , HAHAHAH ..


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0