Lollo style :D

SEX & HÅNGEL



1. Vem sov du med senast? - Lolloooooo

2. Vem låg du senast i sängen med och höll om? - fadii

3. Vem pussade du senast? - mammi (a

4. Vem av det motsatta könet strulade du senast med? - faaadii

5. Vem av samma kön strulade du senast med? - ingen

6. Har du haft oskyddat sex? - ne

7. Hur ofta strular du? - ofta (a)

8. Hur många har du strulat med på en kväll? hahahahaah 4 , för längesen!

9. Vem var den första personen du strulade med? - Jose......


KÄRLEK

11. Hur många har du varit tillsammans med? - jaadu..  det är många det...

12. Vem var du senast tillsammans med (inte den du har nu, förra)? - haha har fan glömt det

13. Är du tillsammans med någon nu, isåfall vem? - ja, fadi

14. Hur länge har ni varit tillsammans? - sen 1 april, haha är inte matte pro

15. Sötaste paret? - finns många

16. Hur ser din drömpartner ut? - som min älskling :)

17. Hur ska din drömpartner vara? - sig själv

18. Hur många gånger har du varit kär? - faaaaaaan de är många ggr

19. Okej, seriöst, hur många gånger har du varit kär , RIKTIGT kär? - 2....

20. Vem var din första riktiga kärlek? - min RIKTIGA är ju fadi? asså bästa oså


DÅLIGA TIDER


21. Har du druckit alkohol? - Ja.

22. Röker du? - sometimes

23. Snusar du? - nej

24. Har du rökt på / knarkat? - Mm

25. Hur ofta festar du? -inte ofta

26. Vad gillar du att dricka? - cider,energidryck,vin & vodka, hihi

27. Har du skurit dig? - Ja.

28. Har du bra självförtroende? - Nej,

29. Hur mår du egentligen? - sådär just nu

30. Har du någon gång brutit mot lagen, ? - Ja

DÖD/LIV


31. Har du varit på begravning? - Nej

32. Isåfall, vilka ? - .....

33. Har någon nära dig dött? - Aa...

34. Hur vill du dö? - jag vill nog hoppa från ett berg!!!! :DDDDDD

35. Vill du dö? -nja förut ville jag

36. Har du någon gång varit på dop? - ja

37. Isåfall, vilka?ngn sak..

38. Gillar du livet? - oftast

39. Vem som står nära dig fick senast barn? - vne

40. Vill du ha barn, och hur många? - hahahahah nej



DU
41: vart bor du? lambohoooov

42. Vart går du i skola? - berzan

44. Är du snygg? - Nej.?

45. Är du nöjd med ditt utseende? - NEJ!

46. Vad gillar du mest med dig själv? - mina ögon

47. Och vad vill du ändra på? - ALLT !

48. Vad heter du? - Jessica

49. Gillar du ditt namn? Jadå

50. Vad gör du på fritiden? - är med kompisar och sover wtf


FAVORIT


51. Mat: mcdonald (A) TIHIHIHIHIHI

52. Dricka: coola

53. Färg: svart,rosa,vit,ljusblå....
54. Musik: olika

55. Låt: det ska va spanska låar :DDDD

56. Veckodag: Fredag.

57. Sport: hahaha här är man lat asså

58. Godis: inget

59: Artist/band: daddy yankee
60: skådespelare/skådespelerska: Michael Persbrant :P


SKOLA / ARBETE


61. Går du i skolan? - ah

62. Trivs du? - nej

63. Favoritämnen? - inget

64. Vilka ämnen gillar du inte? - alla

65. Vilka lärare gillar du / gillar du inte? - inget

66. Vart har du praoat? - hos min mammas chef..:O

67. Har du någon gång sommarjobbat & vart? - Nej.

68. Vad vill du jobba som? - makeup artist eller fan man säger det?

69. Varför? - älskar att sminka folk!

70. Vilken klass går du i , & gillar du den? - 7E, nja ingen i min stil men mina vänner är ju underbara, finns bara lite idioter i den!!!!


FAMILJ


71. Vad heter din mamma? - Erica... :o

72. Vad heter dina syskon? - rooooofjert! nemen robert

73. Är dina föräldrar skilda? - nej

74. Vem bor du hos isåfall? -

75. Vad heter dina mor och far föräldrar? - HAHAHAHA fan vet jag, dom är döda?

76. trivs du hemma? - nej!

77. Om inte, varför? - ouff,du vill itne veta

78. Hur är din familj? - cp .

79. Är dina föräldrar pinsamma? - Ja eller jag skäms inte så mycket för dom, bryr mig tyå inte

80. Låter dina föräldrar dig göra mycket? - mjo


ANTINGEN ELLER


81. Sommar eller vinter? - Sommar.

82. Bikini eller baddräkt? - Bikini.

83. Rosa eller blått? - Rosa.

84. Öl eller cider? - cider, vill fan inte ha någon jävla öl mage?!

85. Vin eller sprit? - Sprit.

86. Bada eller sola? - sola

87. Chatroulette eller omegle?- chatroulette :D

88. Fjortis eller emo? - inget

89. John Mayer eller Johnny Cash? - johnny cash, för han har cash!

90. Pop eller rock? - pop



RANDOM


91. Skostorlek? - 36-37

92. Längd? 1,68!

93. Gillar du bananer? - ja!

94. Leker du gärna häst? nae?

95. Vad heter dina bästa kompisar?- Lollo,linnea som står mig närmst! <3

96. Hatar du någon? jaa!

97. Vad köpte du senast? energidryck :o

98. Vad åt du senast? grillat

99. Är det många i din skola som gillar dig? inte vet jag ..?

100. Sista frågan; Är du rasist? nej, men det som beter sig illa beter jag mig inte bra mot heller!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0