Lite om min helg

Ja lite tråkigt om det bara är bilder hela tiden & ingen text? så here we go!
Fredagen: gick jag ju i skolan som vanligt, vi va ju i simhallen fast jag var inte med utan jag,jossan & evelin fick sitta och plugga istället? grymt varmt vare där inne! iaf efter det stack jag till tandläkaren & det gjorde GRYMT JÄVLA ONT! haha dom skulle lägga på en ny sak på min nya tand och blablalba, gjorde iaf fett ont.. sen stack jag tillbaks till skolan osv, inte så intressant efter skolan så åkte jag hem direkt, skulle äta men hann ju inte det förrän lollo & linnea stog i dörren, så åt inget! :) vi fixa oss,dunka musik & så, sen stack vi och träffa vahetere glömt deras namn trore va henke?tim & mini,vi skulle åka cykel till valla, man bah yey, hur ska det här gå? hahahaha linnea fick ett hål i röven för jag faila lite när jag cykla ;) sen så kommer jag inte ihåg så mycket vad vi gjorde.. ? hahahahahahahaha ja iaf de va de....
Lördagen: vakna brevid lollo och jag tog ju typ bussen hem direkt och sen somna jag i sängen, fast var tvungen att fixa i ordning mig för vi skulle på jävla 50 års kalas, jodu mamma & jag blev ju totalt uttråkade, hahaha mamma för söt hon ba ''var fan är alkoholen?! det här är inget ställe för oss!!'' jadu, hon är ingen alkis men för söt ibland.. sen åkte vi hem och mina förädlrar stack på något och jag träffa älskling,vi myste osv som jag redan sagt sen gick han hem runt halv 1? och jag somna direeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekT! var så jävla trött
söndag: vakna runt halv 12 och typ aa, har inte gjort så mycket idag precis.. så jaapppp!!
där har ni något att läsa ;))

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0