inte varit på humör

för att blogga,men jag vetefan vad jag ska blogga om? skriva om min vardag, yeeeah that's boring..
iaf mår inte bäst måste jag säga, har inte tränat på en hel fucking dag! på söndag när jag kommer hem
ska jag fan springa en hel jävla timme,göra 200 situps och grejer! ska bli fin,that's iiiiiit!!!!!!!!!!!
men iaf igår typ satt jag bara i husvagnen, glodde tv osv.. sen idag har jag inte gjort så mycket
gick med mamma till affären köpte lite stuffs sen har jag duschat osv, inget roligt !
kommer dö här ute,har ingen o va med? nästa helg tänker jag fan stanna hemma,sova hos linnea kanske? eller något, palla borensberg. men iaf jag skriver senare, kanske? nu är jag grovt trött & lite ledsen.. så seyaa


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0