förlåt!

för jag bomba bloggen med sånt skit, men jag vet inte vad jag ska skriva här på bloggen..
jag är mest ledsen just nu,har ingen och vända mig till heller.. för den jag vänder mig till svarar inte..
& jag finns alltid för dej linnea,även om du inte tror på det,jag är ledsen själv men min bästa vän ska ändå få må bra, jag saknar barndomen faktiskt.. jag skratta hela tiden,jag var fet & brydde mig ändå inte? sen börjar livet, vill bara säga till alla små barn, lev livet innan helvetet börjar asså.. iaf snicksnack om det, jag ska väl kolla på någon film och det? så skriver senare, KANSKE puss

lovely childhood ..


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0