En kärleksrevolt

just nu sitter jag framför datan & TCHILLAR! haha nej men kan berätta lite om min dag
när jag kom hem tog jag på mig bikini direkt & sola i kanske 2 timmar? så är skapligt röd (N) somna i 1 timme, HAH!
iaf sen sprang jag i 10 min på crosstrainern & sen duscha, sen träffa jag shabbe en snabbis för hon fyllde ju år och allting
grattis stumpan! vi snacka osv, sen stack jag hem och åt. satt ute lite på balkongen och prata med faster & zara, hähä skratt och allting! & ska vänta tills big brother börjar nu,så seeeya!

gammal biiild!


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: shabbe

Tack hjärtat !! , söötnos dääär !! <3

2012-05-28 @ 21:31:24

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0