divaaaa

kom nyss hem från diva,de va aaaaaaaaawesome! vi kollade skräckfilm,snackade,skrek & sen typ skratta :D hahahaha
iaf vi kollade på ''the devil inside'' inte så jätteläskig, men ändå! iaf jag ska hoppa in i duschen & sen big brother sen blir det ju att soooova! hehe blir alltid dålig bloggning på måndagar för är UPPTAGEN grymt mycket på sånna här dagar..
när jag kom hem försökte jag ta nått att få i magen,fick yoghurt av mammiis <3 och sen typ hade jag tråkigt så tränade magen lite & sen aa typ inget mer, sen stack jag ju till diva! imorrn går jag ju bara halv dag, så grymt jävla skönt! imorrn ska jag va med Bella & jossan :) nice, iaf seyaaaa♥
haha längesen asså

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0