blir så grymt trött på mobbare!

vad tjänar folk igentligen på att MOBBA någon? har dom så tråkigt liv att dom måste sitta & kommentera andra?
jag är trött på skiten,jag har slutat bry mig. jag vet att jag duger för den jag är & att världen har blivit så fucked up
att folk kan kommentera saker på andra, ÅH BLIR SÅ ARG . jag vill att alla ni tjejer därute, killar med också! men det är mest tjejer som är mest känsliga, ni ska veta att ni är vackra , oavsett vad en idiot säger till er. Dom som mobbar verkar så fan inte förstå hur mycket problem ett enda ord kan skapa, jag har hört fetto,fjortis,jag är tydligen full med finnar,jag är för stor & BLABLABLBABLABLALBA, sitt och kommentera mig då förfan om det är Så JÄVLA kul! men det gjorde en stor jävla skada i mig som kan finnas hela mitt liv,jag vill inte att någon ska hamna där jag hamnat, att man tröttnat på mat & att man inte ens vill se på maten längre, jag har sagt nej tusen ggr till mat..om jag bara kunde,så skulle jag sätta varenda jävla mobbare på plats, jovisst man får ha åsikter, men måste dom DÅLIGA komma ut ? herregud
ni är vackra oavsett vad mobbare säger!



jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0