yäääeh

Rebecca schilling Snäll & snygg. vill lära känna bättre :)
Pauline nyberg en tjej jag tyvärr tappat kontakten med,men minnena med dej är oslagbara! minns när vi låg på marken vi tog bilder & as garva! love u. snygg,snäll & rolig
sissi kajtazovic underbar brud! gör mig alltid lika glad,sjukt fin & snäll. vill träffa snart! du är bäst habibi, love u!
ida asperud Jag snackar inte mycket med dej längre,men jag önskar allt vi hade kom tillbaks, du är underbar som person. snygg & rolig . i love u
Jasmine strindlund fett söt! & snäll, men vill lära känna bättre & träffa :)
suleiman snygg kille,snäll & gick i samma skola förut, men inte längre ;)
sara anwar söt liten tjej! gick i samma skola förut,men inte längre.. & mycket snäll & rolig :)
ida anehag snygg,rolig & snäll! haha min busskompis, nej men vi har kännt varandra i kanskeeeeeee 2-1 år? haha vet inte, men du är underbar! love u
Filip botvid snygg,snäll & rolig. men vill lära känna bättre :)
Robert nilsson en kille som förstår mig, även fast vi inte snackar mycket längre. snäll & söt. <3
Louise fast underbart vacker brud! en med samma humor som jag,snäll,bäst & jag älskar dej otroligt mycket gumman! vi har fett många minnen & det kommer bli mycke mer ;) LOVE UUUUU!!!!!!
alexander söderström fett snygg! men känner inte så bra, men det går alltid att ändra på . säkert snäll :)
Katja svensson snäll,fin tjej! var på simhallen med dej,michan & sen en till. de va kul! men vill lära känna bättre :)
Daniel pienaar snygg & snäll, men vill lära känna bättre! verkar rolig med :)
alexandra cato jag har sett dej ett par gånger i malmslätt & du verkar jättesnäll! snygg,rolig :) men vill lära känna bättre!
Jenni arvidsson underbart vacker! vi umgicks lite förr,men inte nu längre :/ men jag vet om det händer nått, så kan jag gå till dej! love u gumman! <3
becca linde aw min underbara man som dissa mig.. hahah nej men du är grymt snygg & snäll, rolig också :) om det är nått finns jag här! älskar dig!
Lisa sandström snygg,snäll & rolig :) men vill TRÄFFA DEJ SNART!! :) ahaha love uuu
Lina nilsson jo vi snackade mycke förr, men inte nu längre! men du är lika söt som alltid & snäll :) vill träffas snart!
vilma gyllstad en tjej som är sjuuuukt rolig & söt! haft kontakt med ända sen 1an tror jag eller inte mindre. love u babe!
andreas sjöberg jaaaadu din lille kaxiga sak :) nej men din mage är fett snygg! och du är näst bäst på att strula, MOHAHAHAHA ja men snygg med! fattar inte varför jag dissa dej... sorry babe, love u !
isabella fabres sjukt snygg & snäll, rolig. gick i samma skola under 5,6 ? love u ! måste träffas snart tkr jag, längesen!
matilda karlsson jaaa vi snackar inte mer, det hände väl något .. vet inte vad ;/ men du är grymt vacker & snäll! sen vet jag itne vad du tkr om mig längre..
martin brynäs snygg & snäll, men vill lära känna bättre :)
shivan habib het,snäll & rolig! men vi måste ses snart tkr jag :)
Gabbe jönsson de va längesen! du är fett snäll,söt & rolig :) mst träffas snart igen!
isabella franzén aw fett söt! rolig & snäll! har bara några minnen i bbg,men dom var allt för bra! love u!
Lina holgersson som jag minns de, snackade vi mycket förr.. men inte längre. vad hände..? men du är snäll,snygg & rolig! mst ses :)
Jonna haag jo du är sjukt fin! & snäll,rolig. har bara 1 minne med dej på burgerking med emma, i miss that..
anna påfvels en sjukt fin tjej! gå i samma skola,du är snäll & säkert skit rolig! nej men vill lära känna :D
Ayuub artan snäll,rolig & söt! fast du kan va kaxig ibland ;) iaf vill lära känna bättre!
Felicia dahl söt tjej & snäll! rolig & vill träffa snart igen ;)
ebba söderlundh Vi lärde känna varandra genom att vi börja i samma klass! och jag ångrar inte det. du är snygg,rolig,snäll & omtänksam :) hehe love u !
Daphenie göransson Min bästa vän från förr! vi umgicks jättemycket & hitta på allt möjligt. i miss that... and i miss u! vi mst ses snart igen. love u
rahman ramovic Snygg & snäll men vill lära känna bättre :)
dena farhadi fin,snäll & rolig :) men vill träffas snart igen, även om de itne va så längesen, haha!
pontus hörnberg snäll kille & snygg . vill lära känna bättre!
JOOOJOOOO saknar dej otroligt gumman! & du har fortfarande min tröja (a) nej men vi mst ses snart asså! du är snygg,söt,rolig & snäll ! älskar dej ;*
Maryam abdirashid joo vi bråkar och allt det där.. men även om vi gör de. så är du speciell för mig & jag kommer aldrig sluta älska dig. du är fin,snäll & rolig!
adriana min barndomsvän! haha kommer ihåg våra tider på dagis :) kommer aldrig glömma dej gumman! du är fin & snäll, love u
Roxana modiry en som förstår mig så bra! & snäll,rolig. älskar dig & om det är nått, så äre bara att ringa gumman!  & kommer ihåg våra minnen asså, hahaa :)
Julia grönqvist vill lära känna bättre & träffa! snygg,snäll & rolig :) love u
Malin oscarsson saknar den konversationen vi hade.. men nu äre som det är ;/ men jag kommer alltid älska dej ! du är snäll,söt & rolig .
isabella pettersson jaaadu vi har våra stunder ibland,men jag kommer aldrig glömma min underbara barndomsvän! vi hade alltid lika kul & nu med.. typ? du är fin,snäll & rolig. jag önskar vi kunde va igen, like old times
evelina andersson fett fin! snäll,rolig & riiiik! nej men vi mst träffas snart igen ;) love u!
lovisa daag otroligt vacker! snäll & rolig :) haha vi är bäst på att baka du och jag,helt klart! men vi mst ses snart, saknar dig! älskar dej ^^
cornelia svensson jo mst träffa snart! vi har tappat kontakten lite.. och jag önskar vi kunde prata mer gumman! rolig,fin & snäll :) love u babe, no matter what!
tim forsman hahaha en snygg kille! som är för social, nej men rolig & snäll! måste ses tycker jag ;)
philip enqvist jo vi snackade mycket förr,men inte längre.. men du är grymt snygg & snäll! och rolig ofc ;) miss u
diba golpagon jo duuu du är konstig ibland men ändå underbart snäll & rolig, haha minns våra stunder asså :) CHICHI hahaha! och mst ses snart,beacuse i miss u! love u
nikki sandström fett fin & snäll,men vill lära känna bättre :)
ellen klofsten underbart vacker! och är bääääst på att sjunga,i love you voice ! och snäll,snygg & jaa allt det där :) måste ses snart igen,miss u and i love u!
linnea andersson fett snäll & snygg. men vill lära känna bättre :)
viola kanon underbart vacker tjej! snäll,rolig & bäst. love u ;*
moshta snygg,rolig & jobbig ibland :) haha och gillar kakor & att sitta ^^

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: rebecca schilling

dsm jessica :)<3

2012-01-08 @ 21:25:45
URL: http://beccaahn.blogg.se/
Postat av: rebecca schilling

dsm jessica :)<3

2012-01-08 @ 21:25:50
URL: http://beccaahn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Desamma Jessica! <3

l o v e u t o o <3

2012-01-10 @ 19:50:25
URL: http://svenssonohyes.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0