varm oboy passar fint just nu!

yepp, jag sitter och dricker varm oboy. daaamn jag har legat i sängen och bara drogat de!
det är sjukt gott & jag fryser som ett as, baby kom o håll om mig? :/ nej men asså hahaha störd..
kan ju inte äta något så jag dricker mest nudaaa, intressant? jo jag vet maaan!
jag bara skriver på om ingeting,normal är jag aså ;) iaf kollar även på film, wild child! har typ sett den 134565432345 ggr, men jag tröttnar aldrig ;) asså fyfan vad jag hatar mina tänder just nu, den där tandställningen typ skaver på mitt tandkött eller vad det är & nu kan jag inte äta, så är hungrig som ett as! haha
min mamma gjorde ju pizza till mig igår & jag kunde inte äta det :( fan asså..
nej men nu tycker jag att det jag skrivit är ovärt & detdär,så jag slutar här! peace bre :*
love u ♥

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Rebecka

Loveu2 <3

2012-01-15 @ 10:40:21
URL: http://rebeckaharold.devote.se

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0