tidsfördriv..

1. vad är ditt mellan-namn? – Elizabeth & marie
2. vad skulle du vilja heta i förnamn? – jessica, så det blir jessica jessica carlsson, HAH.. okej dålig humor
3. är du i ett förhållande nu? – Nopesnopp!!
4. om ja, hur länge har ni varit tillsammans? typ tusen år , jag och snigel <33333333333
5. vem var du tillsammans med innan din nuvarande partner? – Tarik, mitt bästa förhållande!
6. varför tog det slut? – vrf skulle jag säga det till dej? knr inte ens dej (aa)
7. har du haft ett seriöst förhållande? – aa
8. vem vet mest om dig? – my mom, the best mom ever. i love u!
9. vad gör du på fredagskvällar? – Är med kompisar eller så myser jag... själv.. eller jag och snigel!
10. bästa filmen du någonsin har sett?  wild child :D

11. har du haft sex med fler än 4 personer? – Nej.
12. har du någonsin varit så full att du däckat? – nja hahaha somna i en buske, gills de?
13. har du testat droger? – Verkligen inte.
14. har du någonsin rökt? – Ja.
15. har du någonsin snusat? -  testat
16. saknar du någon just nu? –somfan

18. längtar du till nått ? –våren :))
19. vad gjorde du för exakt ett år sen? – satt hemma, HAH
20. bästa minnet från sommaren? – liseberg,borensberg & lambohov. kan inte välja, alla är lika bäst!
21. vilket var det senaste landet du besökte bortsett från sverige? – HAH danmark :(

 

22. när var du där? – i somras typ 2009, HAHAHAA
23. är du rasist? – Nae, långt ifrån de.
24. har du helt svenskt ursprung? – aaaaaaaa
25. om nej, vart kommer du ifrån? –
26. föredrar du svenska eller utlänska tjejer/killar? – Spelar ingen roll faktiskt.
27. ser du fram emot någonting just nu? – Våren
28. sköter du skolan? –Jorå, oftast.
29. vad har du för betyg? – får inte betyg, men jag tror jag ligger på ett D!

30. vad är det bästa du fått på ett prov? – ehhm.. typ 4 ifrån alla rätt? ahahaha
31. vilket ämne var det? – svenska föfan!
32. har du fått ig på ett prov? –ja.
33. har du spelat/spelar du i ett band? – Nej.
34. anser du dig vara intelligent? –ja ;D
35. vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? – när jag var liten, jag skratta som fan & allt flöt på
36. vilken var den värsta tiden då? – mellanstadiet, högstadiet är inte så värst!
37. hur svarar du i telefonen? – Jessiiiica!
38. hatar du någon? –  AAAAAAAAAAAA!!!!!!
39. gillar du att bada? – Aaa!
40. hur ofta gråter du? – inte så ofta längre :)
41. vad gör du när du mår dåligt? – jag pratar med min mamma..
42. vem vänder du dig till för att prata med när du mår dåligt? – MAMMA,roxana,linnea,maitham & lollo, fast kontakten finns inte kvar så.
43. har du någon gång velat ha tillbaka någon som du varit ihop med? –Aa

 

44. vilken klass går du i nu? –7e
45. vilken skola? – berzan
46. har du varit otrogen någon gång? – Verkligen inte.
47. har någon varit otrogen mot dig? –Nae inte vad jag vet :p.
48. är du stolt över dig själv? –ja just nu iaf!
49. vad är det bästa med dig enligt dig själv? – jag är söt,rolig & jaaa :D
50. vad får du ofta komplimanger för? – Mina ögon & mitt utseénde. sen att jag är rolig, yeah man! ;D
51. har du lätt att få folk att skratta? – ahahahahhah jaaa
52. cider eller öl? – Cider.
53. har du några talanger? – nja kan sjunga lite!
54. vet du om någon är kär i dig? -Aa
55. är du kompis med ditt/dina syskon? – HAH ja deklart, brooor.. eller ne han misshandlar mig VARJE dag..
56. vad står det i ditt senaste sms ? – hej:)<3
57. hur lång är du? – 168!
58. hur mycket väger du? – 49/50
59. vilken storlek har du på kläderna? – skäms men jag har M..
60. har du svarat ärligt? – Ja.

 

 


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0