Skriva om folk.

yes, skrev de på facebook att jag skulle skriva om alla människor,så here we go!

clara smiljanic - En söt,snäll & rolig tjej! känner inte så jättebra,men det går att ändra ;)
Louise fast - en tjej jag äääääääälskar (som syster) hon är grymt snygg,fin,snäll,rolig,omtänksam och allt det där!
HAHAHAA den gången vi släppte in 3 killar genom fönstret & alla minnen i bbg! jag älskar dej !
Filip svensson - känner inte så bra,men söt & snäll :)
Ellen svedberg - du är söt,snäll & vill lära känna dej bättre :)
Mustafa farah - jo vi har gått i samma skola i 6 år & nu i berzan, du är rolig,söt,snäll :)
Gry ardell - du verkar jättesnäll & söt, men skulle vilja lära känna dig bättre ;)
Jennifer persson - du är GRYYYMT vacker! jag älskar ditt utseénde! du är snäll men skulle vilja lära känna bättre :)
Hanna delbom - du är jättesöt & säkert snäll, känner inte så bra men det går att ändra på ;)
Cassandra johansson - jättesnäll & snygg,omtänksam & skulle vilja lära känna bättre ;)
Maitham majid - du är en underbar kille! omtänksam,rolig,snygg,snäll & bäst! du får mig alltid att le! vill träffa dej snart ^^ love u!
Rakel gyberg - du är otroligt fin! snäll,rolig. men jag skulle vilja lära känna dej bättre :)
Malin oscarsson - du är väldigt snäll,söt,rolig and i miss u!love uuuu
Amal yaseen - du är snäll,söt & rolig. skulle vilja lära känna bättre :)
isabelle fagerström - otroligt fin! snäll,rolig & skulle vilja träffa :)
alexandra persson - snäll,söt & skulle vilja lära känna bättre :)
Jennifer urbäck - otroligt söt! haha rolig,snäll & skulle vilja träffa dej snart, de va längesen!
Macke - en ooooooootroligt bra kille! snygg,snäll,rolig & bäst :)
Azra - otroligt vacker,snäll,rolig & omtänksam ! love u gumman ♥
Giilan sjukt snygg kille,snäll,rolig & vill lära känna mer :D
Emelie Göransson - otroligt fin,snäll,rolig & vi har börjat tappa kontakten.. men vill ha tillbaks den! love u :*
Isac persson - haha mitt ex. kort :) (a) snäll,snygg & tappat kontakten med tyvärr.. men vill träffas snart igen!
Anna p - otroligt fin. går i min skola men känner inte så jättebra :) snäll!



skriver resten sen!



jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0