otroligt vacker tjej!

Jag klickade runt på youtube & sen såg jag ett videoklipp av henne & bläddra ner och såg alla hemska kommentarer om henne! usch,hon är ju otroligt vacker! & jag tror säkert hon inte mår bra av att ha vaglar i ögonen eller hur det var :/ jag har bara haft en men hon har typ tusen vad jag fatta det som! & hon ska opereras imorrn, iaf vad jag såg på hennes blogg, usch gå in i ögonen och det där, inte så bekvämt! men jag kommer hålla tummarna !
& ni som kallar henne ful,fjortis eller annat bullshit. LÄGG NER ! hon är otroligt vacker,snygg & framför allt snäll!
har bara snackat med henne ett par gånger, inte så mycket då .. men hon är en underbar människa
& ni har inte ens träffat henne som säger att hon är ful,dum eller de! för ni har fel uppfattning om henne då!
Det kallas bara avundsjuka! & amanda? du är vacker med och utan smink, tror det finns tusen tjejer därute som önskar dom var som du!
Kolla hennes blogg, den är sjukt bra!
HÄÄÄÄÄÄÄR

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Amandah ♥

men nääh, nu sitter jag här och lipar :$ Gud vad du är snäll! <3 Sånt här gör mig så himmla glad och lycklig! Gråter så att det svider i ögonen pga operationen, som förövrigt gick bra, men som gjorde så jävla ont!

Tack cheyen, du är underbar! ♥

2012-01-05 @ 10:36:45
URL: http://www.mondoblog.se/tiepamandahh
Postat av: amandah

Här får du ett litet tack -->



http://www.mondoblog.se/tiepamandahh/2012/01/05/tack-2/



kram <3

2012-01-05 @ 10:52:25
URL: http://www.mondoblog.se/tiepamandahh

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0