okej mest bilder nuförtiden..

ska sluta med att bara ladda upp bilder,måste in med lite text också!
idag så var jag ju i skolan, liksom vem är inte? och sen väl hemma satte jag mig vid datan fort och checka allt
sen börja jag plugga sen träna jag & ska snart in i duschen, fräääääschigt!
sen blir det att kolla på en mysig film,sen slocknar jag antagligen framför tv.. yeah.. hahaha
tur att vi inte hade familjeterapi idag för då hade jag dött! var äckligt trött idag.. typ? men träning måste gör's!
imorrn så ska jag leka med linnea! yääy & kanske roxana med? i don´t knöwwwww
får väl se vad som händer imorrn.. känner att mitt andrenalin eller vad fan det heter bara ökar & ökar.. :oo
nej men nu känns de som jag snackar om ingeting..? så ja KOMMENTERA MER! :/
puss på er assåååå

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0