My fairytale

Ja ska göra samma som jag brukar göra på alla kvällar, haha! ska lägga mig i sängen och fortsätta med guds tre flickor ;)

& är glad över att operationen lyckades amanda! :) höll tummarna hela dagen ! <3

Men imorrn så kommer Lollo & linnea HOPPAS JAG :) dom är iaf inga som säger nej när man bestämt saker ;)

& har precis blivit klar med Emmys header! & om ni vill ha en header fixad så äre bara att säga till,inte för att jag är så jäääkla bra på det

men ja :) Det kommer upp mobilinlägg med, i promise babes! & är sjukt glad att det är så många som kollar min blogg ^^ love u guys

oj jävlar vad texten blev konstig, hahah!


emmys header, vad tycker ni? & medans ni kollar, GÅ IN PÅ BLOGGEN!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0