My day ! :)

Jag vakna runt 1 hahah då typ yasa skulle komma, yeah i´m to good babe!
så jag fixade mig direkt, sen kom ju yasa då fixa jag bara till håret så drog vi!
AHHAHA potatis ansikte!!! ohja den biten, bara yasa som fattar ;)
först gick t cubus där köpte jag ett par svarta ''jeans'' och sen nagellack för mitt presentkort, haha köper sällan saker där :) sen stack vi t mc och tjocka oss som fan, köpte hockey mål ! hahah ohhhhgud vart fett mätt, sen köpte jag en glass med cola sås! och ja, var fett mätt (a) sen satt vi där ett tag,då kom becka,julia & shabbe och satt och snacka med oss en liten stund,sen gick dom efter en liten stund kom moa & dom andra och skulle äta. dom stack ju efter kanske 20 min, så jag och yasa gick runt & fan alla affärer STÄNGDES ?! jag bah wtf?!?!??!? haha ja.. och så köpte vi smoothie ;)))) sen stack vi hem & hon fixa mina naglar osv,sen rita vi av mmuschen...AHAHAHAHAHAHAHAHA ja bara yasa som fattar som sagt! men sen nu ska jag strax träna och sen duscha,så puss på er alla söta! & här är bilder
hahah vart fett mätt!
saknar det redan.. hahaa
tog bara en snabb bild hehe
& just nu!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Yasa;)

fett nice dag aså

HAHA potatis skalle + muscheen HAHAHA OMG!

2012-01-05 @ 21:26:10

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0