Lördag, här har ni!

vakna runt 12, haha sämst linnea! hon skulle väcka mig 10, men vi båda sov till 12, men shit same. hon kom och jag fixade mig! jag blev sugen på mc så vi stack t ryd som ni redan vet, haha sött! men när vi var där så bestämde vi att gå hem till min faster,så vi gick dit. hahhaa kallt,jobbigt & snöigt eller hur man säger..
sen när vi var där gjorde vi typ eye toy, hahaha fett kul & dansa och allt det! kulkul
sen runt 8 så åkte vi hem till linnea & där sov jaaag :DD nej men de vet ni ju.. & sen så kollade vi på film & det!
sen idag vakna jag runt 1-halv 2 & pappa ringde och väckte mig, han hämta mig och nu är jag hääär!
här får ni era bilder ;)
hahha försökte beställa vid den där drive in ;)'
ahahha var bara tvungen.. vet inte om det är löv eller mus/råtta?!?!?
boring.
hahahah skulle typ precis nysa!!! omg
aww
den nya zlatan!
AHAHAHAH jag tog den där tomten från typ linneas kök, hahahah!!! de va faktiskt kul ;)
wierd..=
vet inte varför jag tog bilderna..
& sen ett videoklipp från när jag var flumm!!!!


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0