i think i wanna marry you, babe !

Jaaaaadu idag har jag mått rent ut sagt BRA! haha nej men de har jag faktiskt :) & fick beröm här hemma för att jag jobbat bra i veckan & de känns underbart det,men iaf när man kom hem åt man glass på dirren, haha var så jävla hungrig & kan inte äta något annat än glass typ, allt annat är hårt & mina jääädra tänder fan gör ont :( synd om lilla mig? yeah.
tänk att när jag sitter med mina vänner på pizzafiket, det ENDA jag dricker är cola, ingen pizza medans mina vänner sitter och läskar mig med 2 pizzor, aaa shit jävla tandställning.. vet inte direkt heller hur länge jag ska ha en :) men vi får la se! iaf nu ska jag lägga mig i sängen och dra en bra film, äta glass igen eller? (a) nej men ska hitta nått! haha orkar inte med datan längre, men jag skriver mer på mobilblogg,PUSS :*
i think i love u.

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: shabbe

Jessica, sjukt bra blogg fortsätt som du gör!<33:D

2012-01-14 @ 20:20:07

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0