i´m sorry!

förlåt att jag inte bloggat men vafan, hahah jag har haft fullt upp hela dagen! kan börja från början dåe:)
vakna runt kvart i 7 & var verkligen as trött! oj jag måste duscha snart, haha men iaf
sen fixa jag mig och de man brukar göra på morgonen! sen stack jag till skolan med bussen
det vanliga osv.. efter skolan stack jag & yasa till ikano, köpte en tröja från bikbok ! yeah man, det sista dom hade :) känner mig lyckligt lottad eller va man säger! ahaha tönt.. iallafall sen satt vi på mc & tjocka oss som vanligt :) haha har kvar 30 kr av 600 sen i måndags... yeah jag älskar att spendera!
imorrn blir det att träffa pauline på stan & sen senare på kvällen blir det väl att träffa alexander? vi får la se!
ja men nu ska jag kolla på populär musik från vittulla , haha ftt läskig.. iaf pusshej!!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0