hur ska man göra när man inte gillar sig själv..?

förlåt att jag nite bloggat,men har inte mått så bra idag
börja med att jag vakna upp och grät.. jag var också fruktansvärt trött..
visste inte vad jag skulle ha på mig eller se ut..sen var jag i skolan & sen stack jag t
terapi,mamma skulle hämta med mina mackor men klart GLÖMMER HON, så satt nästan och sov när vi skulle snacka,så direkt när jag kom hem åt jag mackorna somna som en stock på soffan & är också väldigt trött just nu !!!! så snart blir det att sova, ska kolla lite på narnia som jag satte på nyss,aa och sen har de itne hänt så mycket mer..
men iallafall puss på er & jag lovar att det blir bättre uppdatering när jag mår bättre.. förlåt att jag inte bloggat
- ni ska få se vad jag går för, ni ska få se!



jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0