heaven is like dancefloor

förlåt att jag inte bloggat,men jag har varit TRÖTT & SLITEN hela dagen. direkt när jag kom hem somna jag på soffan,sen vakna man upp och åt tack, thanks mammi ♥ sen så satte jag mig vid tv och somna ytterligare några timmar till 6 & då kolla man på icarly och dom där ahahah programmena :) yeah i´m cool! sen satte jag mig vid datan, tråkigt liv jag har.. nej men imorrn ska jag va med roxana, haha wtf hon har min skåpsnyckel helt aa.. ja men iaf!
skolan var faktiskt rätt okej,skönt och slippa skolan nudå för nu kan jag sova <33333333333333333333 älskar att sova :)))))) men iallafall ska lägga mig i sängen & kolla på en bra film med chips & cola, förtjänar det nu när jag gått ner 3 kilo till. yeah man jag är grym! men jag hör av mig senare på mobilen, peeeeeeeeace out
bulle är så grymt gott?!
& apelsinjuice eller fan det stavas, har drogat det fett mycket & det är skit lite kvar i den där
paketet & vi köpte igår, hahaha
Jag & roxana idag ^^
nu när jag inte kan bita på naglarna blir dom ju längre, så satte på nagellack så det blev snyggare!
dagens outfit!!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0