cashflow!

yäääääääääää man! jag ska ju börja att få mitt studiebidrag just nu ! så jag kommer inte få hela, men jag kommer få 600 (a) okej för er kanske det inte känns mycket, men jag har alltså sällan pengar & oftast får jag bara 200!
så det är 400 till för mig :) är sjukt glad för det! sen vad ni har för åsikt om de,skiter jag i! ni tror säkert jag är Sjuuuukt fattig,men det är bara jag som slösar alla pengar så fort jag får dom :) men den här månaden ska jag iaf först börja med at köpa det jag behöver! sen ska jag kanske slösa på nått litet onödigt..? :) men iallafall ! skola imorrn :( buuhuuu...sug kuk .. hahah nej men ja! nu ska jag glida vidare med mitt liv yeah.. puss!
någon randombild, men sjukt söööööööööööt

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0