Ajuste...

... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! ska få min tandställning nästa vecka, har glömt att tänka på det! hahaha
nej men kanske rosa,vit,silver? nej jag kommer bli så äckligt ful :( eller vi får väl se..
jag har ju gomtandställning nu som håller på att åka av...men det jag är mest rädd för att om inte min tandjävel växer ut, måste dom operera och jag får ta spruter i tandköttet och allt det där!!! i hate that.. och sen ska dom liksom dra ut tanden..jag hoppas iallafall jag klarar de! annars spänner dom väl bara min tandställnig, whu knows?
haha kommer ihåg en gång att jag fick paniiiiik när jag kände att min gomtandställning var halft ute, nej men vad fan äre jag sitter och skriver om? haha om mina tänder.. jo intressant :) ja iallafall imorrn ska jag te stan med linnea & lollo, funny funny! nae nu ska jag glida vidare med livet, puss:*
wiierd

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0