2011

Den har varit sådär för mig.. men jag har lärt känna nytt folk på vägen! men jag har lärt mig mycket under året med.. att man inte ska ta folk för givet.. & att skita i falska & sluta göra som andra säger, pallar inte med de längre. för om dom väljer att inte ha mig i deras liv, fine jag har ändå läppar i ansiktet :)
och jag hoppas att 2012 blir så mycket bättre! jag ska göra mitt allra bästa för att få vara den tjejen jag vill va..en liten oskyldig söt tjej :) nej varför drömmer jag? haha kommer aldrig bli så. men alla har chans att förändra sig
sen får vi se vad som händer :) iallafall skönt att man på ett nytt år är kär och det där.. hhahah det rimmade !
nej men ja iallafall, just nu sitter jag och dricker cider, haha jag tog :) gott osv... men det var trots allt inte så farligt att fira med dom! haha ni ska få veta en sak om mig, förr på nyår brukar jag sitta inne för jag brukar va så jävla rädd för raketer, men jag var faktiskt ute & det känns bra :) hhahaa!
menjag pallar inte skriva mer, så puss hej & ett gott nytt år!
2011-2012





fjortiiiis











'sen äre bara att kolla i bloggen om ni vill se mer bilder!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Lisa

Fin blogg Jessica! <3

Följer den varje dag , kram!

2012-01-04 @ 21:34:00
URL: http://lisandstrom.bloggplatsen.se

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0