vi gör som bönan!

KÄRLEK
Är du kär? – ja
I vem isåfall? - Fadi
Har du sagt ”jag älskar dig” utan att mena det? – Ja
Är du rädd för kärleken? – ja, ganska..

BADGIRL/BADBOY
Har du rökt? – Ja
Snusat? – Testat
Rökt vattenpipa? – ja
Har du varit full vid fel tidpunkt? – nja, maybe!
Gråtit inför mer än 10 personer? – Ja
Smygit ut? – ahahahahaha ja!
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? – Ja
Sovit bredvid någon av samma kön? – Ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? – Ja
Lekt med någons känslor? – Nej eller kanske, men sen sagt att jag drev... typ? 
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? – Ja
Gråtit dig till sömns? – Ja
Gråtit framför någon du älskar? – Oja
Vaknat av att du gråter? – njaaa 
Skrikit ord som hora och slampa till någon – Ja ganska många ggr! 
Mått bättre eller sämre av alkohol? - dricker inte ofta! :p
Slagit någon på skoj? – Ja
Blivit slagen på skoj? – Ja
Varit på sol semester? – nej. :'(((((((((((
Badat i havet? – Ja
Har haft snöbollskrig? – Ja
Inte sovit på en hel natt? – Ja
Varit på sjukhuset? – Ja
Sovit i över 12 timmar? – Ja
Sett en film mer än 10 ggr? – Ja
Velat dö? – ja
Fått ett IG? – Ja
Varit ute en hel natt – Nej 
Bråkat med en vän – Ja

UTSEENDE
Hur lång är du? – 168.. 
Ögonfärg? – kristallblå och lite gröna! 
Hårfärg? – Blond igentligen, men nu har jag rött/brunt!
Stil? – kör på min egna ;)
Är du nöjd med ditt utseende? – ganska :)
Är du mogen?- mognare än min ålder iaf !

FRITID
Du har varit på läger? – ja

Du skriver låtar/dikter? – ja dikter! 
Du kör handboll/basket? – Basket i lågstadiet & handboll lite förr. 
Du kör fotboll/innebandy? – Körde fotboll när jag var liten.. 
Du är ofta med kompisar? – Yes

DU TYCKER OM ATT
Prata? Ja
Sova? Yes
Gå upp tidigt? Nej
Lyssna på musik? Ja
Lyssna på musik i headset? jaa
Vara på stan? Ja
Vara ensam? jo ibland faktiskt! 
Att vara kär? Ja
Vara i skolan? nja, det beror på humör osv.. 
Vara hemma? Ja älskart! 
Shoppa? Yes
Kolla på film? Ja fast ensam... hahahaha

HYGIEN
Hur ofta duschar du? – Varje dag
Brukar du borsta tänderna varje dag? varje kväll....
Använder du parfym? – Jaaaaa bombar mig med det!

DU FÖREDRAR
Cola/Fanta? – Cola
Tv/Data? – tar nog tv, för data börjar bli tråkigt .. 
Blå/Rosa? – Både
Fest/Softa? – Båda

FRÅGOR

Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? – 2 tror jag .. 
Vad tycker du om kärlek? – Fint
När kramade du någon sist? – Idag
Saknar du någon speciell person? – Ja
Har du svårt för att bli kär? – ganska
När fick du senast en komplimang? – idag, min pappa sa att jag var fin..

HAR DU NÅGONSIN
Varit medvetslös: – ja.. :/
Gjort något riktigt dumt: – Ja 
Gjort något du verkligen ångrar: – Ja
Varit nykter på någon nyårsafton: – Men ja
Åkt ambulans: – Nae jag tror inte det
Gjort nåt olagligt: – Ja
Blivit polisanmäld: – ja
Fått din mamma att gråta: – ja.. 
Skämts över dina föräldrar: – ne
Skämts över dig själv: – ja

Sagt jag älskar dig och menat det: Ja

Tagit droger: – testat...
Vilka kläder sover du i: – sover bara i trosor. 
Vad hatar du verkligen: – Falska vänner & folk som tror dom är så mke bättre än andra och rasister!
Varit kär: – Ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: nej
Är du ensam nu: – ja
Vill du gifta dig: – Ja
Vill du ha barn: – nej

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng: – LINNEEEEEA tror jag? 
Såg dig gråta:- Mamma 
Fick dig att gråta: – Lite saker
Du gick på bio med: – med faster,jessica & robert! 
Skällde på dig: – en lärare.. 
Kramade dig: mammiiii

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG
Gråtit: – Ja
Kramat någon: – Ja
Pussat någon: – Ja
Köpt någonting: – Ja
Sjungit: – Ja
Saknat någon: – Ja

HAR JAG?
Digitalkamera: – nej
Telefon på rummet: – Nej
Bra kompisar: ganska
Tar du receptbelagda mediciner: nej

ANNAT
Hur mår du just nu? – trött,ganska glad osv
Har du piercat dig? – Ja
I så fall, vart? – Örat & naveln en gång, i 6an tror jag de va.

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din mamma? – fan kanske kvart sen 
Hur länge sen var det du träffa din pappa? – han sitter bakom mig såå antar 1 sekund sen?

ÖVRIGT
Är du hungrig just nu? – Nej
Vad är klockan nu? –  18:33
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? – bloggen,youtube,facebook och bilddagboken
Gillar du punk-stilen? – Nej
du sminkat dig idag? – Nej
Lyssnar du på musik just nu? ja
I så fall, vilken låt för tillfället? - alexandra stan - get back
Vad gillar du för musik? – Helt olika!


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0