underbar dag med jossan & bella! ;)

vakna upp av att jag grät typ.. aja skit i de! ska inte nämna nått om de på bloggen. iaf jag fixa mig runt halv 1 och jossan och bella kom hem till mig runt halv 2, haha latmaskar som åker buss till mig :) iaf hände en grej XDD AHAHAH! iaf vi gick på stan, mc och grejer . snacka om allt oså :) de va iaf skit kul! men jossan fick hem min plånbok & klubbor :( aw jag som ville ha mina klubbor.... ! iaf har inte mått precis bra under kvällen. mamma sa något till mig .. & sen så att jag är singel osv.. iaf thats life. shit happens and life goes on! kanske drar till linnea imorrn och sover där, bara hon ser att jag skrivit till henne... för hon är typ den enda som kan få mig le nu... aja loveya guys & PEACE

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0