Tider jag saknar..

saknar dig gumman,längesen nu...
saknar de feeett mycket, förlåt linnea (a)
saknar vädret och vattenkrigsfestivalen!
...
falkenberg, då jag hade svart hår! slapp hela jävla linköping, så jävla skönt
saknar dej shabbe!
blondin... saknar det blonda lite faktiskt...
hahahaha de va typ fett kul, vi va ute i ingenstans med diva, fast jag vart dumpad den dagen.. så värst glad va jag inte
saknar tiderna med Linnea & lollo
dej med fatema... även fast DU inte saknar mig eller våra minnen
saknar med eman & limmernäs, hahah vi hade så jävla kul!


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: fatema

asså liksom jag saknar dig och våra minnen men jag saknar inte DIG utan jag saknar Jessica och Fatema förut.Grejen är att jag saknar oss, jag har förlorat oss båda och jag vet att inget,assså INGET kmr bli som förut. JAG brukar bli sårad när nån säger att jag förändrats men så är det och du har också gjort det. Jag saknar våra minnen kommer du ihåg grönan? elr när vi var i slestad? elr när vi gick till de där pensionärhuset elr fuckiiing framförallt HALLOWEEN! Jo jag saknar det men jag kommer aldrig få tillbaka min gamla sida och oss! thats it! självklart saknar jag dig...kollar ju din blogg regelbundet!

2012-04-15 @ 22:32:51

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0