Saker ni kanske inte visste om mig

1. ifall någon påpekar min kropp så typ kan jag få självmorstankar och allt, för jag har alltid hatat min kropp och ja..
2. jag är GRYMT känslig,man kan inte skoja med allt om mig tyvärr..
3. jag är för rädd för ormar, jag tror de ska komma upp de på min säng så har typ filtar eller hur man säger... (a)
4. men jag är också rädd för raketer, hahahahahahaha! '
5. jag är typ för lat,när jag vill ha något så smsar jag min mamma att komma och sen be henne  gå och typ göra mackal, fett lat asså
6. jag älskar när killar säger ''vad vacker du är''
7. jag har aldrig velat ha barn, haha

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0