Min helg

Fredagen: jo orkar inte snacka om skolan, men efter gick jag och linnea på stan och träffade typ alla, vi träffade däremot lovisa & hon hängde med oss på bion! ;) bion var ju bra, bara att jag satt och snacka i början...haha den var tråkig i början (a) men iallafall efter det stack vi till rese & sen hem till linnea, vi satt och snacka med någon... glömt vad han hette nu igen till typ 4 på natten, niiiiiice! men sen sov vi
lördagen: vakna av att linnea skulle duscha, haha aa ... sen så typ åt vi , åkte moppe & sen åkte vi iväg till rese, där vänta vi på bussen till bbg och sen så när vi var framme åt vi,skratta & hade bara kul. blev lite kaos senare på kvällen men skitsamma, inget jag vill ta upp här osv...
söndagen: alltid lika seg.. ska strax träna :) hehehe peace out!
vet att du inte gillar bilden linnea,men paraplyt är minne..x)
det regna ju så jävla mycket,så jag hitta en i affären så gick jag ut med den... busig :)
don't look at my boobs!
haha söta :)
jag ser ut som en rumpa, tack och hej
Puss & hej....typ?

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0