Måndag

Vakna typ fett tidigt, skulle ju väcka pappa.. Han fyller år idag! Sen somna ja om lite fast va tvungen att gå upp och sminka mig.. Ska sova strax iaf! Efter skolan stack jag med Becka,Lovisa, Ida & Vilma till stan, haha funny! Träffade lite annat folk med som jag saknat! Sen åkte jag hem, va trött som fan! Träna lite, sen en snabbdusch sen stack jag till diva! Där va maryam, fatma, Roxana , Dragana och isse! Vi snacka om allt, dunka musik , dansa och hade kul! Älskar er tjejer :) iaf sen stack jag t Konsum och köpte lite saker åt mamma och sen bb och gjorde mina övningar medans det! Har blivit lite smalare än förut, fett skönt! Iaf nu blir det sova för mig, natti


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0