back on the fucking track!

yes, eller va de men hade inget annat att skriva! skolan var väl sådär, varit hungrig hela dagen
vakna upp av att huvudet värkte var varm osv.. så sket i att platta håret eller något, gick som jaaaa jag vet inte vad till skolan.. ful som fan iaf :) iaf efter skolan så satt jag framför tv och dampa på min bror, han börja slå mig osv så slogs jag tbx, men antar han och jag är sams nu? hahaha! men iaf ska snart kolla på film eller nått och ta det lugnt så jag inte blir mer förkyld än vad jag är & aaaaaa sova tidigare idag kanske? här har ni iaf bilder!
inte bild från idag, men saknar dej hanniiiiiis!
fett fiin!
osen det här hade jag på mig, gryyymt fet.. tycker jag?
ni såg ju bara hur jävla ful jag var idag? haha bryr mig itne ett skit om hur jag ser ut idag...
osen 3 till, men drack bara den då så, har man en snäll mamma så har man.. hon köpte också en stor chips påse till mig :DDDDDDD
uisch igga min outfit!!!!!! IAF vart sjukt glad när jag kom hem, de kommer ni få se sen när jag laddar upp videoklippet .. asså varför!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0