Smått roligt...

Barnet: Jag ska aldrig mer gå tillbaka till skolan!!
Mamman: Varför inte?
Barnet: Läraren kan ingenting, allt hon gör är att ställa frågor!
Kalle va småsur, fel på jobbet, fel på arbetskamraterna, fel på kaffet, fel på chefen. Chefen sa: 
- Gör mig en tjänst! Ta ledigt resten av dagen, åk hem och dra över frugan. Nästa dag kom Kalle skinande som en sol och va på ett underbart humör. 
- Hur gick det? 
- Det var kanon! Hon var helt vild! Vi älskade hela eftermiddagen. 
- Jag sa ju att du skulle må bättre! 
- Ja, tack! Åh vilket trevligt hus ni bor i förresten!
Erik sa till sin pappa: 
- När jag blir stor ska jag gifta mig med farmor. 
Pappa: 
- Det kan du väl inte göra? Det är ju min mamma. 
Erik: 
- Men du gifte ju dig med min mamma!
När kvinnor väntar på sex är det som att vänta på snö. De vet inte hur många centimeter de får och inte hur länge den blir kvar... men halt blir det!
Om vi killar blir svettiga i skrevet, kallas det för pungsvett.
Men vad kallas det när tjejer blir svettiga på samma ställe?
- Läppglans.
slumpad bild!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0