Saker ni ej visste om mig

Jag ska va seriös & ärlig nu när jag skrivit det här, Jag lovar

  • Jag kan faktiskt sjunga, jag sjunger jättefint tycker jag :)
  • jag har gått ner 2 kilo sen jag börja träna, alltså från måndag :) så glad!
  • är ganska pank ofta..ja iaf nu :) men snart får man barnbidraget så ja!
  • hahaa när jag var liten, tyckte jag min brors tjejkompis var skit snygg, jag hade bild på henne o allt, o nej jag är inte lebb :)
  • Jag var livrädd för o sy, o jag ska berätta VAD som hände, jag gjorde det inte med flit! fick ett armband av ett par, o dom var jättelätta att typ ''ta sönder'' o jag har ju alltid haft stora händer, så när jag skulle ta på mig, gick armbandet sönder & på nått sätt, skärde den upp en liten del på min hand, o då börja jag SKRIKA! jag bara AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MAMAMAAMAMAMAMAMAMAMAMMAAMAMMAMAMAM o hon börja as garva när jag kom , fast jag grät aldrig , men det blödde som fan o ja..fråga bella p vad som hände, hon var med mig då! men när vi skulle åka till akuten, då börja jag GRÅTA! sen fick jag vänta i 3 timmar för att få sy, fett jobbigt . när jag fick spruta så ramla jag nästan av stolen, iaf sen kändes allt okej igen :)
  • Jag är verkligen cola beroende, o engeridryck beroende, det bara e så :D
  • jag går hos en kontakt person, pga hur jag ser ut
  • jag är inte oskuld
  • jag trivs bäst i brunett, men saknar endå min blonda hårfärg
  • jag har en finne :)
  • den jag skrattar mest med är Fatema,shervin,linnea och yasa :)
såhär såg jag ut i vintras..
vintras där med, osminkad !
haha saknar det!
ooo guh jag kommer ihåg, jag älskade mig själv då !
jag saknar otroligt mke !
gulligullan
¨
hehe fjortiizz
en gammal bild på farre, så söt!
jag saknar det vi hade..
snygg röv jag har !
ä vafan :)
aboow..
då jag slutade äta .. :OO

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: fatema

älskling, vi har alltid lika kul azz! ahaahahah vår humor slår alla andras yani....pusspårej och jah kmr te berzan på mån. säg te när du ser detta <333333

2011-09-10 @ 21:03:13
Postat av: lovisa

vem har du haft sex med? ;)<3

2011-09-10 @ 21:23:22
URL: http://lindstromen.blogg.se/
Postat av: Yasa♥

Aaaw du gör mig oxå glad o får mig as garva <33

vi måste va nån da! ♥ <333333

2011-09-11 @ 16:46:31
URL: http://nailartandbeauty.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0