påtal om min hud

Har du nått problem med att jag är svensk och jag är vit? säg det då till någon som bryr sig
jag föddes vit, jag föddes inte brun. jag är VIT / BLEK . vad du vill
men bara för jag inte är så jävla fuck brun, får inte jag accepteras då?
om du vill ha dom brunaste brudarna, så visst go and take them
men pallar inte med vissa som säger '' varför är du vit '' man bah oherregud, jag är fucking SVENSK
en stolt SVENSK, fast igentligen vill jag va spansk eller de, men det är skitsamma nu
o vissa tror jag är rasist? aså shit, jag älskar blattar . dom gör mitt liv roligt
ÄLSKAR blattar, dom är faktiskt roligare än svenskar eller hur ska man säga
Alla är underbara, o tro mig jag hatar rasister, dom kan ta sig fan !
haha älskar er alla ♥

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0