my day

var typ skit deppig hela morgonen pågrund av att jag skulle på möte och att jag hade för tråkigt ! hade fan hellre gått i skolan isåfall..senare så fixa jag mig så stack in till mötet efter det åkte vi till ''elon'' asså den affären..hahah!
efter det kom vi hem o åt , sen kom moa och roxana till mig, så stack vi ute HAHAHAHA ayan asså, hon gick emot en grej i koisken så typ alla filmer ramla så sa han i koisken ''du äter bra? du mår bra? '' hahhahahahahahhaha dog av garv!
känns som jag sällan skriver om dagarna..ja men nu får ni bilder! :D
snäll morsa man har, hon köpte det här åt mig ist för hårfärg.. ?
jag i måndags, hade typ ''bad hair & makeup day''
hahha orka inte med att snacka med kontaktpersonen så gick in på toa och ja..
mjo snäll mamma man har endå.. :)
älska hårfärgen!
det är går alltid bra att gå med mamma på stan, man får allt man pekar på!
jag va ju inte snygg när jag färga håret..
såg ut såhär idag, fett söt :) den tröjan menade jag MOA! <3
fixade aldrig håret..hann inte :(
ahahahha........!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0