men vart i helvete är kommentarerna ?

Jo jättekul o skriva utan kommentarer, när andra skrev att dom aldrig fick
så märkte jag med av det, haha ..
iaf idag så har dagen i skolan varit chill, sen gick vi på stan
''JAG RÄDDA DIN DAG'' hahaha :) ja men iaf..smått kul
såå skaffa vi oss ring som är kors på, fettma snyggt!
o sen när jag klippte mig.. trodde jag skulle dö? :'(
fan kort,kort o ännu mer kort! men nu ska jag träna o sen tvätta mitt bajs hår, puss
kommerihågmitthår.se
jag är blingbling tjejen!
dagens outfit
mina underkläder!
mitt hår kan gå o dö?

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: M.I

sööt! gudomligt söt :') ditt hår blev sött! <3

2011-09-16 @ 15:24:05

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0